Skip to main content

הוראות ניהול ספרים לעורכי דין

בעקבות פניות חוזרות ונשנות ומקרים של ביקורות ניהול ספרים שמבוצעות על ידי מס הכנסה אצל עורכי דין מצאנו לנכון לחזור ולהסביר את הנהלים עליהם יש להקפיד תוך מתן דגשים ספציפיים עבור עורכי הדין:

  • חובת ניהול ספר חשבונות
  • ניהול ספר לקוחות
  • רישום תקבולים באופן כללי
  • רישום תקבולים בגין נאמנות
  • רישום תקבולים בגין הוצאות לקוח ואגרות
  • רישום תקבולים בגין חובות אבודים
  • טיפול שוטף בהעברות בנקאיות

לחץ כאן לקריאת הדגשים מיוחדים לניהול ספרי חשבונות עבור עורכי דין